2009/07/11

Q&A

Това са въпроси, които съм писала по някакъв неясен работен повод. Пък после съм взела, че съм си отговорила сама. Пускам ги тук и отивам да разпитам още няколко човека, които ми се струват интересни. Отговорите им ще видите, когато, или ако, благоволят да ми върнат попълнената страница.
Ако искате да отговорите и вие, дерзайте в коментарите, ще бъде интересно.



Madam Banitza


Madam Banitza

Представи си, че съществува кладенец на красотата.Погледни в него и изкрещи нещо.

Не може ли да не е толкова важнооооооооооооооооооооооооооооооооооооо?

Най-красива изглеждам в моментите когато съм…тъжна или поне така са ми казвали.

Красотата е оръжие за тези, които…няма с какво друго да воюват.

Красотата е съюзник, който...използваш ако искаш.

Какво щеше да е денят ти, ако беше:
Животно - тасманийски дявол
Растение - магарешки трън
Цвят - зелен
Кола – голф /и не, не съм от Перник/
Аромат - цигари
Звук - електронна музика от две ръждясали релси
Песен – I’m a looser baby...

Ако участвах във филм , той щеше да е... „Телма и Луиз”.

Мога да разбера почти всичко без...необоснованото право да си зъл.

Мечтая една сутрин да се събудя и... да знам, че ме чака поредната интересна история, която да разкажа.

Вярвам, че...няма невъзможни неща.

Ако нямах никакви ограничения щях да...пиша, мързелувам,пътувам.

Това, което ме ограничава е мързелът и несигурността, това, което ме ограничава е в самата мен.

Това, което ме окуражава е мисълта, че... нещата се случват когато си готов за тях.

Какво е първото нещо, което ще си купиш, ако неочаквано спечелиш много пари?

Свободно време.

Искаш децата ти да приличат на...себе си.
Защо?
За да не ги обременявам с чужди мечти.

Не бих искала децата ми да приличат на...мен.
Защо?
Не съм добър пример.

Когато бях малка исках да бъда...дизайнер.

Когато порастна ще стана...писател.


Бих искала да живея като...Винсънт Гало.
Не бих искала да живея като...Парис Хилтън.

Един човек, на когото се възхищавам...Йордан Славейков защото... работи в посоката, която го прави щастлив.

Един човек, когото не харесвам...майка ми защото...е всичко, което не искам да бъда.

Ако една вечер можеше да решиш какво да присъства във вечерните новини, щеше да разкажеш за...врачаните, татко и хубавите хора.

Ако трябваше да избереш химн на жените, коя песен щеше да предложиш?
Баба ми е фаталната жена.

Коя е любимата ти реклама?

Imposible is nothing

8 коментара:

Славчо каза...

Бих искала да живея като...Винсънт Гало .

Славчо каза...

Коя е любимата ти реклама?
точен по всяко време :)
http://www.vbox7.com/play:7c91b3fb

Madame Banitza каза...

"Бих искала да живея като...Винсънт Гало" ... не разбирам?

Madame Banitza каза...

не мой да гледам клипчета, разбери ме, на село връзката е бавна, но все пак разбрах за коя реклама говориш. винаги съм твърдяла, че жоро е невинен. всички мъже с това име са жестоко толерирани от мен. очаквам на стари години да ми върнат жеста.

Славчо каза...

ами,нещо като риторичен въпрос за винсънт гало :)
бих добавил -във филмите му. защото не съм сигурен дали в реалния живот ,дали знае как се правят кифлички или поне пържени яйца..

Madame Banitza каза...

ясно, ясно.

Славчо каза...

сори ,сигурно си очаквала други да се отзоват ..

Madame Banitza каза...

всъщност не. тук в коментарите и ти си ми достатъчен:)