2009/07/17

Борба с дървояд

Цитат:
________________________________________

Миналата година си купих гардероб за коридира и днес каво да вида улеи по дървото и дупки.Моля,ако знаете ефиказни препарати за дървояд-пишете ми.
________________________________________

И тук идва веселото...


По принцип това е руска технология за борба с плъховете,но що пък да не стане и за дървояди.Взимаш няколко дървояда и ги пускаш в буркан.В буркана естествено няма дърво,а само дървояди.Огладнеят ли дървоядите стават сприхави.Сприхавите все ще намерят за какво да се скарат,знаеш.В люти битки един по един се самоизяждат.Накрая остава един.Гладиаторът!Войнът! Стратегът!
Опознал сладоста и питателните свойства на месото,по никой начин несъпоставими с кое и да е дърво,пред теб вече,в буркана стои дървояд-канибал.Такъв ,вярвай вече дърво нема да окуси И го пускаш в гардероба/но първо изчакваш да изтънее малко,за да може да тича в тунелите на гардеробните дървояди.
Кофтито е,че той дървоядите ще изяде,но вече овълчен може да излиза през ноща и както спите да ви прегризе сънните артерии

В едно прераждане бех дървояд,ей сега ше се разтърся,живеех в крак,крак на маса,поне по три пъти на ден страшно трополене обземаше Вселената ми.Нервичките ми съсипаха,а и без това живота ми никак не бе лек.Никой друг не живееше в тоя крак,сам бях,то пък и един крак,все разстройство имах,и никакъв вкус.Абе вкус на германски домат


Дървояд


Закуската ме буди тъй досадно рано,
гълчавата тресе пак родният ми Крак!
Прозявам се най нервно,отегчено.....
и тръгва пак пореден скучен ден.

В огледалото отдавна не поглеждам,
не ща да гледам същи дървояд.
Късмет не всекиму благосклонно се отрежда,
и може би съм в не най вкусен крак.

Клаустофобия определено си ме гърчи,
или пък нещо друго по така......
Защо по дяволите тъй ме мъчи,
навярно най трудната мисъл на света.

Дали когато в крак живота ти се случи,
и изцяло дървен е света,
дали да не намериш още сили ,
а не кълнеш пак кривата съдба?

Дървояд!
Живея в Крак!
/може би не най вкусен/
Отгоре ми гълчава пак се чува.......

Обяд ,закуска и вечеря,
пак шумно ще отмерват вечноста...
Поняга си хапвам мълчаливо,
замислям се почти.......

Източник: http://forum.all.bg/showflat.php/Cat/0/Number/1885461/an/0/page/9

2 коментара:

Славчо каза...

тука химията идва в помощ на народа, мажеш-пръскаш или устройваш капан за дървояди.
ако не помогне палиш и всички изгаряте в огньове и пламъци

Madame Banitza каза...

е да де, той човекът е обяснил как да им устроиш капан. Стратегът! много се смях на това, затова реших да го "открадна" от някакъв форум