2009/04/22

Денят на Земята с виртуална изложба "Отражения"

Днес по случай Денят на Земята можете да се разходите из виртуалната изложба "Отражения" на Александър Иванов.
Идеята на “Отражения” е да провокира първо чувствата, после мисълта и ако това доведе до някакво, макар и минимално действие, това е началото. „С тези снимки искам да извикам на себе си, а може би ще ме чуе и още някой: „Човече, поспри се за миг, погледни в душата си и направи така, че светът около теб да стане такъв, какъвто мечтаеш да бъде. Това зависи и от теб.” /Александър Иванов/

Снимките може да разгледате на http://earthday.photosynthesis.bg/

4 коментара:

Славчо каза...

Аз видях само две снимки :(
иначе това ми звучи прекалено идеалистично.Последния цитат.Също като правете любов а не война ...

Madame Banitza каза...

видял си само две защото си влязъл само в първия блог. от него има линк към следващия с другите две снимки, после пак линк...и т.н:)в новия линк са повече снимки.
прекалено идеалистично? възможно е. най - вече съм съгласна с това, че нещата зависят и от мен. от 15 годишна твърдя, че като не си изхвърлям боклучетата на земята, всеки ден правя света малко по - чист. ей такива неща.

Славчо каза...

aaa много са хубави ...
мерси "вранке" за жокерчето ;)

Madame Banitza каза...

моля, моля