2008/09/29

Репортаж от мястото на събитието

Добър вечер, драги читатели!

Имам сензационна новина. Тази вечер ми спряха топлата вода. В началото това не ме притесни особено, но ми стана крайно неприятно, когато установих, че нямам бойлер. Живея отскоро в тази квартира и не се бях заглеждала. Имам два варианта. Да се пъхна на кратка програма в пералнята, тя сама си топли водата, или да си сгрея вода в термоканата и да се изкъпя. Няма страшно и няма причина за паника. Аз съм живяла във Враца при режим два часа без вода, после един без ток. Не се плаша лесно. Когато гледахме сериала "Докато свят светува", през първия половин час комшиите от съседния блок ни идваха на гости, после при нас спираше тока и ние тичахме да догледаме втората половина у тях. Оцелявам при всякакви условия. Живея в "Овча купел". Ако някой го закъса много, да ми пише. Ще му предоставя термоканата за няколко часа безплатно. Ако пък и вие сте от същия квартал и имате топла вода, дайте си адреса, ще се изкъпя у вас. "Некъпан в нужда се познава" и "Топлофикация forever" са новите лозунги, които от утре ще крещя с измитата си със студена вода уста.
Лека нощ, да спиш в леген и да сънуваш къпана мен!

Няма коментари: