2008/08/16

В моя ABSOLUT – ен свят

Щях още тази вечер да си приготвя багажа и понеже не мога да нося много неща щях да взема само най-важните.Четката за зъби, розовите гащи и всички сини тениски, котката-Касиел Гад Зеева, тефтерът със стихове и малко музика.

И утре първо ще отида да гледам някой разтърсващ театър, за който после да мисля часове наред.

После ще си купя книга, която мечтая да прочета от години.

Ще отида в заведение, в което никога не съм ходила, ще си поръчам бира и ще почета.

Ще се запозная с непознат.

Ще напиша любовно писмо на най-добрата си приятелка на хартия и ще й го пратя по пощата.

Ще изям една вкусна българска лютеница.

Ще се обадя на татко, за да му кажа, че го обичам и ще му благодаря за всичко.

Ще отида на края на града и ще напиша на табелата с името му Сбогом, досаднико!

Ще се върна в родния си град, ще разцелувам всичките си стари приятели и ще им кажа, че не съм забравила нищо.

Ще се опитам да престана да се страхувам.

Никога няма да приемам нещо, ако то има крайни срокове.

Ще отида в някое родопско село, ще живея при дружелюбна стара баба и ще се науча да тъка килими.

Ще напиша текст на песен и ще я пратя на конкурс.

Ще се напия с непознати и без да ме е срам ще се разплача пред тях и на следващата сутрин ще си тръгна без да помня нищо.

Ще прескоча отново онази река през която ме пренесе дядо ми когато бях на 5.

Ще открия онова момче, в което бях влюбена когато бях на 15 и ще му кажа ти беше най-голямата ми любов.

Ще си купя китара и ще се науча да свиря на нея.

Ще си оправя зъбите, за да мога най-после да се усмихвам широко

Ще се влюбя неразумно за последен път.

3 коментара:

Боян Пищиков - Архиватора каза...

ok
чакам те

Madame Banitza каза...

за кое от всички изброени неща ме чакаш?

Боян Пищиков - Архиватора каза...

пффффффт сега ще ме караш да си направя списък ли :D

за сегментите, свързани с родния край и близките приятели

може и за лютеницата